Saturday, February 27, 2010

...tiada apa-apa...

Dengan nama ALLAH yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Assalamua'laikum...

sebelum tangan ini menaip dengan perkataan yg bukan2...izinkan diri ni memohon maaf kpd semua pembaca blog ni(tertanya2 ade ke org yg bc)...maaf kerana tiada update terkini...maaf blog kerana mengabaikanmu...hari berganti hari, bulan berganti bulan & tahun berganti tahun...kini barulah aku memberi fokus padanya(blog ni)...

aku sgt bersyukur kerana pada saat ni aku diberi kesempatan oleh-Nya untuk mencoretkan sesuatu dalam blog yg sudah lama aku biarkan tanpa pesan...ALHAMDULILLAH...

mungkin tiada apa yg aku ingin coretkan buat semua....kerana aku hanyalah insan biasa yg tidak pandai berkata2 & menulis dengan seperti sahabat2 lain...tapi insyaALLAH aku akan cuba menjadi insan luar biasa yg sentiasa memperbaiki diri kerana -NYA...sesungguhnya aku masih lg merangkak2 dan baru belajar...

hmm..tetiba teringat lirik lagu Q-face time zaman aku muda2 dulu...
lirik ni telah diedit sikit..


Bila berlabuh tabir malam indah
Cakerawala pun turut melambai gundah
Pecah duka berganti
Rasa merindu kepada-Mu

Telah lama diriku dalam leka
Cuba menyintai-Mu sepenuh jiwa
Sedangkan itu satu
Kewajipanku terhadap-Mu

Indah mahligai yang menanti
Semakin jauh di jangkauan
Dapatkah aku pulang
Berjiwa suci
Bagai kekasih... dinanti

Masihkah diri ini
Ada ruang beradu
Dalam mahligai
Sedangkan diri
Telah tercemar
Debu dunia

Izinkanlah diriku... izinkan aku
Dekat dengan-Mu kasih... dekat dengan-Mu
Izinkanlah diri...
Dekat dengan-Mu...


sekian saja...



2 comments: